Badat tunna!

Tjenixen! Drog till Svanesund igår med Malin och kollade på våran stjärna när hon spelade fotboll! Seriöst hur är grymmast på hela planen! Träffade även på jasse och kerstin,theo,tobias och många fler,som också är grymt bra och har verkligen saknat att spela fotboll med dom :( Efter cupen drog vi hem te flisan,bakade kladdkaka och hoppade i badtunnan,woho så jävla gött,vill också ha en sån jöö... men men!Vi satt i tunnan och hade som vanligt våra extremt roliga stunder :) På natten sen kom pappa och hämtade mig,somnade direkt,och nu väntar jag på mina favoriter,gudföärldrar+barn! Och ikväll drar jag fömodligen till henån och träffar Henke och Jakob :) Men nu får jag först städa i ordning på rummet,cao!
HAHAHA jag dör,fulaste bilden,''kolla åt andra hållet'' ingen mening haha

Kommentarer
Mallan

mycket roligt hade vi :D
Vilka fina påsar under ögonen jag har xD

2013-02-23 15:30:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!