feeeest

tjaaaaaaaaa
vaknade för en stund sen,hade en jävla rolig kväll igår på knatt med massa folk!
Sebbe kom och hämtade mig och adde sadde och tina vid halv 1 och körde oss te färjan,haha självklart ska jag glömma mobiljäveln i hans bil så vi ringde han och snäll som han är kom han tillbaka!
Sen drog vi hem te mig,käka och sen skulle vi lägga oss,men ingen av oss kunde hålla för oss skratt så de tog ett jävla tag innan vi somnade,haha! Sen somnade tråkmånsarna så jag och addefadde satte på film,kunde dock inte se på en film mer än 10 minuter så jag somnade..haha! Har precis käkat nu,äsch orkar inte skriva mer hajhaj

 

Kommentarer
:'(

så fick jag inte vara med på en enda bild :'(

2013-02-19 15:01:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!