Fest i trollhättan!

Tjenixen! Har inte blivit mycket bloggning nu de senaste dagarna eftersom jag inte har haft någon egen data!
 
Torsdag-Åkte till Karlsborg med min fina klass,och den andra klassen,Vi var med poliserna hela dagen och fick lära oss hur man griper en person på bästa sätt,och vi fick kasta saker på snutjävlarna och demostrera mot dom! De var faktiskt riktigt kul! I bussen snackade jag med Adis och Jonte hem hela vägen,så jävla bra killar,fast ibland vill man bara ge dom en rak höger men ändå,bra ändå :) Den andra skyddklassen är hur jävla goa som helst,älskar den,seriöst!!!! Var där hela dagen och kom hem på kvällen någon gång
 
Fredag-ledig från skolan,asgött! Drog till Natalie och Jonathan i trollhättan,natalie mötte mig vid rese,och även louise,så drog vi och hämtade tönten vid gymmet,han påstod att han ''tränat''',knappast ;) haha! Skoja,jag och jonathan är jävla bra på att tracka på varandra,jag natalie och jonathan är barndomsvänner så de är gött att ha dom! Sen på kvällen droppade de in en massa folk hos natalie och jonathan,hade en jäkla rolig kväll faktiskt,kul att träffa Susanne & magnus igen också (deras päron) Drog till donken med oliver natalie,markus och louise :) Och sen vid halv 4 gick jag och markus och la oss i jonathans säng och kolla film,somnade fort som fan,haha!
 
lördag: Tvingade markus och jonathan att köra mig till rese,haha vilket dom gjorde :) hoppade på bussen och drog och mötte upp pappa vid torp,fick köpt ett par byxor och lite smågrejer :) Har övningskört nu ikväll och ska ta tag i allt plugg nu,wihoo -.- snyft :( men de måste ju göras.. så ja,jag hoppas att få tillbaka datan i veckan iallafall!


gick klädd såhär idag
systrami
Haft go massagestund med syrran,ibland kan även hon vara bra att ha
Mackanpackan som försöker leka proffs..han fick inte ens igång spelet..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!