Nu har de börjat

Tjenixen! Har sovit nästan hela dagen,vaknade vid halv 11,gick upp och gjorde lite frulle till mig och broshan,sen vid 12 gick jag och la mig och sen väckte mamma mig vid kvart i 4,så drog vi te gymmet! Fy va de va segt,var ju astrött :( men men gött nu ialllafall! Fick ett brev hemskickat idag,utredningen har börjat,känns så jävla gött att nu efter 2-3 år kunna få irktiga mediciner! Längtar som fan! Och drömmen att bli polis ska dom lösa,de har dom lovat,hur de vet jag inte,de undrar jag med,men skolan har sagt så!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!