Ingen data

Tjenare,jag har fortfarande ingen data,jag fattar inte den skulle vara klar torsdag-fredag förra veckan..VART FAN ÄR DEN?!?!? seriöst har grisigt mycket i skolan nu saker som ska lämnas in och jag kan inte göra ett skit :@ hoppas fan jag får den idag! I söndags drog jag te gymmet en snabbis,bara en timme men de fick bli så,drog te tina och sov där! Tog bussen tillsammans på morgonen in till skolan! Sen gymmet efter skolan igen,2 timmar asgött!! :) Och idag fyller bror min år så de blir kalas idag,ska försöka blogga mer sen! 
Haha ehm ja,vi har våra stunder jag och mandispandis!
Vi fick sluta tidigare igår också,så jag och amanda gick runt och kollade lite i affärer,fick med mig yttligare en skinnjacka till (a)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!