Mot skolan

Godmorgon,hade väldigt gärna vilja vara hemma idag,men de går inte,har alldeles för mycket i den jävla skolan,som bara lastar på oss olika arbeten,dom tror ju att vi inte har något liv,åhh :@ lederna verker men fick ju starka mediciner så de funkar,men huvudet därimot de sprängs snart,men de får gå ändå! Slapp åka tidigt imorse iallafall,kan åka med skolbussen,gött!! Ska skynda mig och väcka min såkallade lillebror så han också kommer till skolan,köss
De gör skitont i ögonen idag,så idag kommer jag verkligen se ut som en jävla kines kan jag lova,haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!