Oturen är med mig IGEN

Hejsan! Jag vet att de pratades en del om vad som hände idag,och ja jag vet inte riktigt. Jag har ju reumatism,en ledsjukdom och har därför väldigt ont i lederna jävligt ofta,sen efter vi hade ätit mat kände jag på mig att något var fel,huvudet blev jättetungt och fick dålig balans! Sen skulle jag och Anna och Amanda gå på lektion,då jag föll ihop,vet inte så mycket mer än så,för jag kommer inte ihåg vad som hände,kommer iallafall ihåg att ambulansen kom,jag som hatar ambulanser,jag är så jävla rädd för ambulanser,och jag hatar de! För dom gör sånt jävla bra jobb och jag älskar dom för de,men har sån fobi för dom,vet inte varför,anatagligen för att dom körde på mig så mycket 2012 och alltid tog ut mina piercingar och stack i mig vilket alltid gjorde ont,så tror de är därför de blivit så :/ fick smärtstillande och fick åka med till uddevalla sjukhus där mamma var med mig,dom underöskte mig och vi påbörjade idag en utredning om min reumatism,värsta jag varit med om,kommer jag kunna bli polis nu? De vet jag inte,och jag hatar de.men jag orkar inte ha ont längre,de som hände idag var jävligt läskigt och jag hade så in i helvetes ont,har aldrig i hela mitt liv haft så ont,så de var skönt att få hjälp,reumatism på hjärtat? ja EKG visade de,och nu ska jag undersökas vidare i kommande veckor! Är nu hemma iallafall,fick en del roliga minnen från sjukhuset,men drar inte upp dom här! Efter provtagning och många om och men fick jag åka hem,mamma köpte lite kläder till mig,bästamamma <3 och så åkte jag hem,vill tacka alla fina vänner för era extremt gulliga kommentarer,sms,meddelandet och sånt,ni är guld värda! Och speciellt tack till dom som hjälpte mig i skolan idag! Tacksam! Ska sova nu,är helt slut,hoppas jag får med mig lite tur nu,tycker själv att jag har haft för mycket otur nu de senaste året!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!