Söndag

Tjenare! Sov hos Tina inatt,vi gick till Rickard igår runt 10 typ och så kom Niklas efter en stund också,såg på 2 dåliga filmer,haha skräll att jag aldrig kan ha filmsmak som dom andra,men har vant mig.. -.- hihi! Niklas och Tina drog så jag bädda ner mig i Rickards säng och vi låg och snacka en bra stund :-) Sen vid halv 5 på morgonen drog jag hem,till Tina haha så random,la mig i sänga och somnade direkt! Imorse gick vi upp,åt lite frulle och drack kaffe på balkonga och snacka och lite så! Är nu hemma och ska hoppa in i duscha,hörs sen köss
våra extremt klara bilder! Dom som påstår att dom är suddiga borde ju skaffa glajjor,haha!;)

Kommentarer
ronja

sv; TJAAAAAAA

2013-02-04 10:09:25
URL: http://perssonronja.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!