Bästa mormor

Tjenare,praktik idag,slutade vid 12,hur gött är inte de då? Älska fredagar :D Skulle dratt till gymmet men har sketont i lederna så jag skippade de,Anna hämtade mig i skolan och körde mig hem,tackartackar! Väntar på att mamma ska komma hem med mat,hungrig som fan..var hos mormor alldeles nyss också,längesen jag träffade henne även fast vi bor 100 meter ifrån varandra,haha! Satt i massagestolen och snacka som fan,har seriöst den underbaraste mormorn,oftast jävligt tjötig men har vant mig,haha! Fick Pengar av henne till fika imorgon i allingsås,jag vet ilka knappar man trycker på,mohaha! Ska äta lite och så,sen blir de uddevalla!
 

Bild på mig och Moa när vi var små,herregud så längesen,haha!:')

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!