Dagen Idag

Hallå,blev stressigt imorse,eftersom sablans lillebror trodde han var skitrolig när jag frågade han ''vad är klockan?'' så svarade den jäveln kvart över 5,så tänkte aa men då är de lugnt,kan sova 15 minuter till,var klockan kvart över 5 då? NEJ den var kvart över 6 så jag fick bokstavligt talat rusa upp från sängen,ta mackan i handen och rusa upp till bussen,åh där var kriget igång,haha! Efter praktiken drog jag till gymmet,tränade armar med storebroshan,han la mest ner tid på att stå bredvid och vela och mobbas,men jaja den klenisen ;)
Är nu hemma,bytt om till mjukiskläder och ska snart plingra lite gitarr tänkte jag,samtidigt som jag ska sortera bilder :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!