De blir roligare

Hejsan! Jag vet att bloggen är skittråkig nu men när jag praktiserar så har jag inte så mycket att skriva om och inte heller mycket bilder! När skolan börjar sen så kommer de bli så mycket bättre jag lovar! Har dessutom klinkat in en sån jävla bra idé förstår ni,med Ronja! Fast lilla Ronja vet inte om de ännu (a) Hon läser la dehär antar jag så då får hon liksom undra lite,men med den kloka ideén kommer bloggen antagligen bli lite roligare hoppas jag :) Men en vecka kvar på praktiken sen blir de roligare :) Idag är jag hemma,imorgon ska jag till praktiken,de är mycket bättre idag ingen feber längre iallafall :)
Går klädd såhär idag,ska snart till gymmet och se om jag orkar pressa något,annars blir de lugnt ikväll och ser fram imot att komma tillbaka till praktiken :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!