hahaha

En liten sammanfattning av min praktik,de har lärt mig mycket :O
Jag har helt seriöst aldrig varit bra med barn,jag kan inte hantera barn,så har de alltid varit,alltid känt mig obekväm med barn och aa,kan fortfarande inte hantera barn och har ingen aning om hur barn ska skötas men efter 3 veckor på en skola med klasser 1-5 så har jag lärt mig en hel del iallafall!
Haha och nej,jag har inte retat henne så hon vill kasta bollen på mig,vi kör king och de var tydligen väldigt roligt att kasta snea bollar på min ruta..mycket rolig lek -.-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!