Hemma

Hallå hallå,är hemma nu,sov ända till halv 2 idag,trött tjej eller? haha ja som fan! Igår åkte jag till allingsås iallafall,fast först hoppade jag på fel buss,så jag hamnade i henån istället för stenungsund,så jävla klantigt,måste vara psykiskt sjuk eller något.. hur som helst,fortsatte min långa färd mor uddevalla,louise hoppade på bussen också,blev mobbad,haha hon och tusen till som mobbade mg igår..tufft att vara Särehag ;) haha! Kom iallafall fram till Göteborg en timme försent,mötte upp Amanda,kors i taket vad roligt de var att träffa henne igen,vi gick och åt thaibuffe och pratade om allt som hänt i höst och vintras! Kollade i lite affärer och fickmed mig halva göteborg hem..haha! Sen var de dags att äntligen få se lilla allingsås,de var faktiskt mysigt där,lite mer folk än på malö om man säger så ;) haha! Drog hem till amanda och henes familj,kul och se dom igen allihopa :D snaclade med Julia också,längesen jag träffa henne också så de var kul :D Var där några timmar och åt mysig middag med henne familj,sen körde Stefan mig till stationen och jag fortsatte min färd hem :) Somnade direkt när jag kom hem! Idag ska jag bara ligga i sängen,är förkyld som fan,så de får bli film!
Jag och min veeeen amanda,woha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!