Johan Falk kväll med J

Tjenixen! vart dåligt med uppdatering jag vet men har haft lite att göra,praktiserade idag,hur längeeee som helst..-.- sen drog jag hem och gjorde mig lite mat och duschade & lite så,sen körde pappa mig till Julia,så hade vi johan falk-kväll! Älskar dom kvällarna,Bästa filmerna som någonsin gjorts om ni frågar mig,och julia ;-) Roligt att träffa henne,de var ett tag sen och vi har de alltid lika roligt! Sen körde hon och hennes kungliga pappa mig till färjan,& nu är jag hemma,ska kolla lite andra avenyn och sen sova,imorgon blir de bowling med flisan och malin!

Kommentarer
julia igeeen

märkte just att jag kommenterat på fel inlägg, men du fattar ju själv att det ska vara här!! ;) haha

2013-01-19 21:48:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!