Kalas

Hejsan! Praktik idag,de gick relativt snabbt idag,men de är så kallt på stensbo,dom har något värmefel så hade jackan på mig idag,lite gosigt ändå :-) Sen drog jag till gymmet,tränade nästan 2 timmar eftersom jag kom lite tidigare än planerat,sen kom även Tina så vi tränade tillsammans en stund innan jag drog hem med pappa!
Har firat pappa nu med massa gott,han har öppnat sina presenter och nu jävlar ska vi få tillbaka våran biffiga pappa! Förr tränade han varje dag i 15 års tid,och nu är de dags igen,målet är att han ska vara lika biff tills han 40-årsdag om några år,så han har gott om tid på sig,eftersom han inte är så gammal här i världen ;) haha!
Nu ska jag byta om,slänga mig på sängen och kolla Johan Falk tror jag,ha de så bra,puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!