Kändis nu eller?haha

De slog mig när jag sitter och kollar på Johan Falk att Felix Rydell (Anastasious soulis) är jävligt snygg,och då slog de mig att jag har träffat honom,han har stått precis bakom mig.Och jag har varit med och spelat in film tillsammans med honom. Yes,ni läste helt rätt,jag är faktikst statist i underbara älskade,jag och några kompisar! Vid midsommar-scenerna så är vi med,där sitter jag i min bruna fula kjol som dom tvingade ha på mig,och sen dansar vi runt stången,måste säga att min vän Fred gör hela dansen! haha så ful.Iallafall så när vi var där och spelade in midsommarscenerna så stod han precis bakom och åt sin jävla skinkmacka,tillsammans med Mikael Nyqvist,alltså två kändisar,hur coolt? Då visste jag ju inte ens vilka de var,men nu idag,så är Anastasious en av mina favoritskådespelare,önskar att de kommer en tvåa på den filmen..vilket aldrig kommer hända men de hade suttit fint att få träffa honom igen vill jag lova!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!