Mitt 2012


Jag har haft fester hemma hos mig
3 nya piercingar
Lämnat den finatse klassen i hela världen
Vart på fest och lyckats skada fingret 
Sommarens fester slår ju helt klart allt!
Spenderat en massa tid med mina favoritpojkar
2 begravningar,vila i frid <3
Elfsborg har tagis SM-guld
Sommarens bästa höjdpunkt
Haft kanondagar med Amanda & julia
Fått chansen att tillbringa nästan hela sommaren tillsammans med dessa killarna,finns knappt ord för hur mycket jag saknar dom!
Jag har voltat runt med mopeden,flygit helikopter legat på akuten
vart tillsammans med Kimsan
Firat födelsedagen tillsammans med mina brudar!
Rest tillsammans med klassen,varit i polen vid Hitlers ställe(kommer inte på vad de heter)
Fått en ny klass,börjat SOS
Samlat in pengar för Cancer med bästa felicia <3
Legat nersövd på akuten,oppererat mig,och sovit där i 4 dagar
+ åkt ambulans från skolan en annan gång
Gått ur 9:an
fler bilder från resan
köpt en ny moped,eftersom den andra kraschade jag när jag voltade runt
träffat natalie,spenderat en massa tid i trollhättan :)
lärarmiddag i skolan
färgat håret rött
Jobbat på taubespelen för sista gången någonsinn
vart mycket med denna tönten
Senna sommarkvällar med grillning med favvokillarna och bästetjejerna
 
 
Ja,jag tycker året har varit rätt så bra,trots alla ambulansfärder i både hellikopter och i ambulansbil,så är jag glad att jag lever,och begravning och allt dåligt som hänt så går de som är bra över,helt okej år :)


























 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!