Mitt nya liv

Halllåååå! Eller godmorgon,vilket som :) Igår drog jag till torp,fick köpt en jävla massa saker,asgött! Fjäskade lite med pappa som var,han kan man alltid övertala..jobbigare när morsan är med,hon är inte lika lättlurad,haha ;)
Efter torp drog jag hem och packade lite,la mig i söngne och kollade film,somnade rätt snart efter de,är hur förkyld som helst..men de får gå ändå :-) Nya livet börjar nu,haha laktos-grejer! Mjölk,Fil osv -.- åhh 
Idag blir de allingsås iallafall,träffa goaste Amanada,ska bli så jädrans roligt,aplängesen jag träffade henne...:D
Måste skynda mig nu,puss
Lite gosaker,moha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!