Nu drar jag!

Hej!
Har precis haft mormor och morfar på besök här uppe,vi fikade och gav morfar sin stora present,han fick en massagedyna,som han kan ha i sin fotölj i uterummet mot havet,eller aa snarare som jag kan ha :) haha skoja! 
Vi fikade på semlor,åhh vad de var gott vill jag lova,ska snart ut och äta på restaurang med familjen+mormor och morfar eftersom morfar fyller 65 år idag,gammal gubbe är han nu,mohaha! nej usch vilken bitchblick jag får när jag säger de av honom -.- iallafall fick bli min svarta klänning svarta skor,och lockigt hår,en kavaj över de!
 

Kommentarer
tarrran

min vackra flicka <3<3<33<3

2013-01-12 15:08:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!