Nu har de hela börjat

Hejsan,ingen bloggning igår på eftermiddagen,hade fullt upp! När jag kom hem var radion här,gjorde bort mig som fan,jag snackade ut precis hur jag kände om alla äckliga badgäster och färjegubbarna när dom lämnar kajjen bara för att jävlas osv,visste inte att hon spelade in,men jo de gjorde hon..lär ju bli portat från Ön av dom flesta iallafall.. Imorse var hon här halv 6 på morgonen,var med när vi käka frukost,dom hade alla mikrofoner vid nyllet HELA tiden,lite jobbigt men de är så de kommer vara i ett heöt år nu,så bara att vänja sig ;) TILLOCHMED när jag skulle borsta tänderna gick hon med in med sina mikrofoner och hörlurar och maskiner,man ba hallå? vafan gör du? hahaha nej men sen var hon med på bussen,och med min lillasyster i skolan,som tur är dröjer de några veckor innan hon ska vara med mig eftersom jag har praktik nu :) haha! nej men de är roligt,hon fick uppleva hur lång tid de tar till skolan,vi bor 3 km från skolan och åker buss i en timme och 20 minuter,vi åker alltså halva orust runt för att komma till skoljäveln,eller aa,mina syskon gör ju de jag hoppar ju av och byter buss,men de tar längst tid för mig,haha! suger balle! idag drog jag till gymmet och tränade som fan,träffade Tina en stund på gymmet,och vi snackade om lite vardagsgrejer,så skönt eftersom vi inte ses så ofta :) så de var gött! nu ska jag äta lite jordgubbar och sen kolla johan falk,köss
En av mikrofonerna
Här har vi en bild precis när jag berättar om turisterna,haha,fast denna gången sa jag inget dumt ;)

Kommentarer
Anonym

På bilden där tror jag att hon skrattar ich tänker "shit, hon måste vara adopterad från Kina.. "

2013-01-19 17:44:40
URL: http://perssonronja.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!