NYÅR

Hade en sjukt rolig nyår måste jag säga!
Börjad emed att jag och jenny åkte till mollösund,där de var hur mycket folk som helst,så käkade vi lite och började dricka :) Sen ballade tyvärr ut,tråkigt som fan,ala drog typ,så jag cornelia felicia och becca drog till henån hem till Victor där de var fullt hus! Gick ner till torget och kollade på raketerna,och kramade om alla fina vänner!
Sen tillbaka till Victor,Tack vare Johan och Jonas så fick jag de jävligt roligt,goa pojkar dom två! Nej men dom jälpte mig att bli av med klistermärket,nån random kille,haha! Sen skulle lille tobias bada..satt och snackade med han en stund och sen ut och tjötade med massa folk,sov hos cornelia,med jessica,ialalfal hade en bra nyår,hoppas ni också hade de :)
Medaljer för årets sammanfattade fester,dom flesta fick något :) haha!
BästaHenke,min favvo <3
Grymmaste,finaste tjejerna!!
Johan njuter,haha
lilla hjärtat,haha
Sovdags,förjävla skönt!


 
Legenden Leonard!
Haha hatar oss <3
Goaste <3
Min finafinafina vän,love u <3

Kommentarer
Jessica Skantze

HAHAHAH asså vad gör jag? ser ju ut som en bebis

2013-01-01 20:33:34
URL: http://jessiesuniverse.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!