Nytt projekt!

Jag är ju känd för att alltid måste ha ett projekt,och jag har bestämt mig för att övertala min päron!
Mitt nuvarande namn är Kim Kajsa Amanda Julia Särehag.
Men jag lämnar aldrig ut mitt hela namn antingen så tar jag bort ett av mina namn eller vrider på de!
Samtidigt som jag döpte mig 2011 så bytte jag namn,vilket jag är glad över :) Eftersom ingen av mina syskon kunde döpa sig när vi var små,så får vi göra de nu när vi konfimeras,eller aa min storebror är fortfarande inte döpt men han vägrar! Men iår ska syrran konfimeras och hennes tur att byta namn! Då tänkte jag passa på att byta igen,har nämligen fiffat till de och vill byta till Anastasia Kim Kittie Särehag 
De sägs att de är farligt att leva under ett och samma namn hela livet,vad vet jag? Har ju bara bytt lite en gång,men mamma håller nog med mig,de gör hon alltid :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!