Promme nästa!

Tjena,hade en go kväll igår tillsammans med äckletpäcklet-favoriten <3 Roligt som vanligt,går la inte att ha tråkigt med en sådan nöt som henne så :) Hon sov här,imorse gick vi upp,jag skickade iväg henne till skolan medans kingen av att vara sjuk gick och la sig igen :) jobbigt att vara ''sjuk'' ;) haha! nej men orkade verkligen inte idag!Ska snart ta mig en promme (som emelie perran hade sagt) till mammas jobb,och lägga mig i massage-stolen! jäklarimig vad gött de ska bli,så de blir en långpromenad,har 4 tröjor på mig och 3 par byxor,så jag ska nog inte frysa ävenom de är -11 grader ute :) Sen efter de blir de raka vägen till gymmet,yes kör bara kör!

Fick detta smset igår,haha NU JÄVLAR SKA JAG TILL HOLLYWOOD OCH DEJTA JOEL KINNAMAN!!!
Skoja,kommer aldrig att hända..får la typ nöja mig med Göran Persson från Sverige typ..

Kommentarer
Prommeperran

Det är du och jag som tar prommar hahahaha <3

2013-01-24 23:55:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!