Sedärja

Tjenixen,första dagen på praktiken idag på stensbo,och jag har haft riktigt kul faktiskt,så mysigt och roligt! Fick äran att ha hand om Theodor och Olivers klass idag,så de var roligt,spelade fotboll och hade lite lektioner,ser verkligen framimot att vara där ett par veckor!:) Drog till gymmet direkt efter,och på hemvägen var de jag som körde,riktigt roligt,stackars pappa som sitter och gråter brevdid,hahahahaha!! Antar att jag får övningsköra med mamma hedanefter..haha nej han grät inte men de var fan nära vill jag lova,hahaah!! Vi körde även till göken,köpte mig ett par snygga kill-underställsbyxor som kommer bli mitt nya favvoplagg,så gosiga,ska käka lite jordgubbar med grädde nu som middag innan jag lägger mig i sängen och kollar Johan Falk,puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!