Tjejkväll

Bloggade inte igår,hade inte tid,började med att jag drog till torp,fick köpt hårfärg och färgade över de blonda här hema,de blev alldeles för mörkt så nu får jag se hur jag ska göra -.- åhhh!! Sen drog jag ner till färjan så hämtade Emelie mig,vi drog till hällevikstrand hem till Jenny och inväntade dom andra tjejerna,åt massa gott,pratade som fan om allt som hänt,kolla film och så vidare,de var toppenmysigt och roligt att träffa så många igen och alla var samlade,saknar 9A :( skulle göra vad som helst nästan för att komma tillbaka :O menmen! Sen sov Fanny hos mig,snackade hela natten,sen somande vi tillslut,käkade frukost och såg på Wallander,sen drog hon,och jag är sjuk,ont i halsen,örat och känner mig inte alls bra :( bajs. menmen!
bästa tjejerna på jorden,tycker liksom ni är grymt fula allihopa <3 grymt värdelösa,grymt totalt jävla awesome! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!