Tufft att bo på malö

HAHA har jag sagt de att jag har fått nytt schema nu denna vårterminen,och innan har jag haft världens goaste schema,så jävla slappt!! men nu ska vi börja halv 9 på morgnen alla dagar i veckan förutom onsdagar,och jag har inte en ända buss från mig till skolan innan 9,så jag kommer alltså inte dit.. så när jag mailade en lärare så sa hon att antingen frå jag komma sent,efterosm de inte är mitt fel och jag får full närvaro,eller så får jag taxi,hur gött? haha ibland är de tufft men ibland är de helt okej att bo på Malö ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!