Uddevalla

Tjena,käkade lite mat förut med la familiaaa,och sen drog jag och mamma till uddevalla,köpte de sista sakerna inför imorgon då han fyller år,min gosepappa! Fick med mig ett par byxor,2 tjocktröjor och ett linne hem! Dock hade jag glömt av att jag har tömt mitt konto,så hade inte en krona där,tur jag har en backup plan,morsan var ju med ;-) haha! Sen hämtade vi jasmine vid tåget! Är hemma nu,har precis städat,åh vad rent och fint de blev,nu kan jag ju tom se vilken färg de är på mitt golv :) Tina tjatmoster har tjatat att jag ska städa mitt rum..så nu gjorde jag de,för din skull :* iallafall,ska göra något gott och nyttigt och hoppa till kojs och kolla film,puss

Kommentarer
ttinamladenovic

så duktigt av dig babe! ;*

2013-01-20 20:46:23
URL: http://nattstad.se/ttinamladenovic

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!