Var gör jag min praktik?

Fick en fråga,som rubriken! Jag praktiserar just nu på ett avlastninghem i Henån,där folk som har canser,haft en stroke,eller annan sjukdom vilar och vårdas. Men imorgon ska jag ringa om ny praktikplats,på stensbo skola,så ska ta kontakt med Elsa imorgon tänkte jag :-) Har somsagt praktik i 4 veckor så lite långtråkigt att vara på samma ställe kanske! Iallafall så drog jag till gymmet efter praktiken idag! Är ledig imorgon så ska lägga mig i sängen med jordgubbar & grädde och se massa Johan Falk,livet är förjävla bra ibland,haha ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!