Torsdag

Tjenareeeeerååå!!! Skolaaa idag med..ovanligt? haha nej. Hade samhälskunskap hatar de seriöst,allt går så jävla fort med alla arbeten hänger inte med för 5 öre.. men men! Sen hade vi svenska,hade argument vi skulle skriva och jag valde att föredetta kriminella,alltså sånna som sutit på en anstalt i viss tid ska ha lika stor chans att söka jobb sen som alla andra människor. Man ska inte kunna se deras brottsregister för jag tycker att alla ska få samma chans. hatar att de är så stränga regler för dom som en gång suttit inne,dom har ju för i helva helvetet suttit av sitt straff? men de är bara min åsikt :) iallafall,sen gympa efter de,självlart ska man få verk i bena,standard :@ åkte te gymmet och solade sen,kunde inte träna idag för jag hade så jäkla ont i benen.. ska göra mig iordning nu så kommer snart tina hit vid 10 eler något,så drar vi till varekil och vidare te grabbarna grus,kösshaj. -idag står jag och Ronja för dagens extremt snygga och sexiga bilder

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!