festen

hej,min dator fungerar inte så har inte kunnat blogga så mycket,nu lånas jag ludwigs data så jag iallafall kan få skrivit något iallafall,jobbade i fredags,tog moppen till ellös,fick bensinstopp halvvägs så pappa kom efter 40 minuter,livet lekte...eller inte! Kom iallafall fram efter en jävla lång väntan,lyssnade på vågspel och sen hämtade jag Tina vid bussen,otroligt att träffa henne igen,var så längesen! vi åkte hem,jag färgade mitt hår rött? haha Sen gick vi ner i stugan,snackade massa och sen somnade vi... på morgonen efter jobbade jag till 2,sen kom min gudfar och hämtade oss i hans nya raggarbil,fyfan vad gött de var att åka sån med musik,ska tvinga pappa att köpa en sån !!!!!!! På kvällen var de fest hemma hos mig,kom en jävla massa folk runt 12,jag hade jävligt skojj,Tobias gjorde hela festen måste jag säga,tror nog att dom flesta håller med,iallafall dom som hörde han.haha blåst är han! Min mamma och pappa kom till festen vid 11 typ,gick runt och festade med dom tills alla mina kompisar snodde dem från mig..helt plötsligt skulle alla va med dom,arg tjej på fyllan blir då sur och surar,hahaha!! särskillt när dom bjuder på ciggaretter klart folk älskar dom då,mhm dom fjäskade!;) sen så åkte folk hem med sista f'ärjan,dom som sov här,vilket var en hel del började dricka igen vid 3,hahaha men vid 4 halv 5 gick jag och coffe och sov iallafall,orkade inte va upp emer,somnade direkt och vaknad een timm eefter att pontus och alla kom då dom hade varit på donken så gick upp och började städa,cornelia hjälpte mig som fan,felicia också! asgött! Sen drog alla hem förutom cornelia,fanny och jenny,vi åkte till ellös och tog en pizza,drog till henån och köpte B&J hem till cornelia och såg på film :) hem till mig där Tina satt lite random,ahahah snackade massa sen körde jag henne till bussen så åkte hon hem,jag åkte hem och somnade direkt typ.idag blir en slappardag,orkar ingeting typ!
skulle lagt in bilder här men de går förkävla långsamt,byter data till jims istället
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!