Fina dagar med tjäjän

hejsan,inte bloggat så mycket märker jag,i förrgår åkte jag hem till Fanny på kvällen åt middag hos dom,jättemysigt! Sen snackade en del på kvällen och hade de bra,åkte till göken och mötte upp mamma och pappa på morgonen,hem och solade fter de och sen ner och jobba..efter jobbet åkte jag och tränade med Fanny sen hem till mig,gjorde mat och såg på film,snackade och sen somnade vi! och idag gjorde vi lite frukost,lite fruktsallad och sen till campingen,jobbar idag med! Fanny åkte hem och jag sitter här,ska sätta på en film tror jag :) hoppas ni har de bra,hörs sen! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!