hämtat den nya mopeden!

hejhej! Idag hämtade jag äntligen hem den nya mopeden,underbart!! dock får den bara köras i 40 och då ska jag ner i olika hadtigheter,både till 20,30 ch 40..ska hålla på så i 50 jävla mil innan man kan fixa så mopeden går fortare..ååhhh orkar inte,men aja,bromsarna funkar och jag fick också välja ut en ny hjälm eftersom min morfar är bäst! Tack så mycket mormor,morfar,mamma och pappa! Som ni kanske märkt har jag bråkat med mina föräldrar ganska mycket,men antar att de hör till,men de mesta är la löst nu så ja,får kanske ge med mig och faktiskt ge dom en chans,vilket jag aldrig gör,höhö! aja hoppas inte de bara är jag som bråkar med föräldrarna,antar att dem flesta gör de någon gång.. Sen när jag kom hem åkte ner till Jacob på campingen och hjälpte han eftersom de var mycket på campingen idag,sen drog jag och Amanda till ellös,käkade pizza,sen hem och åt Ben&jerry's,sjukligt gott! målade även amandas naglar,haha sen en promenad och massa snack,love sommarkvällar! imorgon blir de jobb på både camping och taubespel..får la glädja mig med att de ger en jävla massa pengar iallafall..
bästa amanda,eller nej hon är turist....
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!