Home sweet home

hejhej! Har inte hunnit blogga så mycket de senaste,i tisdags åkte jag in till torp med Tara,fick köpt en massa saker,visar bilder på de i ett annat inlägg nån gång! Mysigt med en dag med Tara också,längesen nu!:) sen drog vi in till kampenhof,jag piercade ögonbrynet,äntligen!! sen bussen hem och då ville ingen i min familj prata med mig för att jag piercat mig,haha-.- skulle dratt med Tara till skara sommarland på onsdagen men de blev inte så :( åkte in till trollhättan på onsdagen istället och träffade mina fina vänner,Natalie och Jonathan! Kom hem idag,ska packa upp och städa hemma hos mig nu,ser ut som fan här...

lite bilder från trollhättan-dagarna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!