Inget bloggande

hejhej! Har inte uppdaterat så mycket beroende på att jag inte haft internet i stuan,de har cpat som fan så ja..
Lördag:Jobbade från 12-6,rätt segt faktiskt..men roligt ändå,sen tog jag moppen till cornelia där de var fest,hade en otroligt rolig kväll/natt med massa roliga människor :) åkte hem på natten och somnade direkt.
Söndag:Hade ett försenat kalas för mig med en del från släkten,fick en massa fina presenter och så vidare:) På kvällen åkte jag till ellös hem till cornelia och grillade med favorittjejerna,hur mysigt och gott som helst!
Måndag:Jobbade 10-2 och sen åkte jag hem och solade,drog med pappa till uddevalla och kollade på min moped,ska hämta den idag,wiii :D sen på kvällen åkte jag till gymmet,mötte upp Fanny och vi tränade i 2 minuter,sen drog vi till affären och köpte bullar på kvällen,haha! Åkte ner till vattnet och snackade hur länge som helst,sjukt mysigt varde!:) åkte hem på natten sen och somnade efter några avsnitt av andra avenyn!
Idag: Idag kommer min farbror och min kusin,får se vad som händer,hör av mig sen!:)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!