Jobb

Helloo,igår kom Fanny till mig runt 8 tiden,vi lagade mat och pratade en massa,saknat henne så de var hur skönt som helst med en kväll där vi kunde prata och flumma runt som vi alltid gör :) Vi såg på film och åt en massa efterrätt,dock blev inte den ''smälta'' chokladen som vi hade tänkt oss men de gick ändå! Och idag blir de jobb för min del,älskar mitt jobb,dåligt väder idag också så jag har ingen ångest att jag jobbar,värre när de är sol ute!
bilder från kvällen igår får ni sen,har dom på kameran hemma..
Jag vill färga håret nu nu nu! Min hårfärg nu kan fan gemföras med ett ruttet päron!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!