Livet är på topp

hej hej! Åkte ner och träffade Emelie en stund förut,pratade med henne en snabbis innan jag tog färjan tillbaka och vidare in på jobbet,jobbade 7 timmar idag,aldrig någonsinn har jag jobbat så länge,haha! Stor grej för Julia Särehag vill jag lova! Var dock jobbigt idag,de var fint väder och folk skulle ha kulglass och jag hade ledverk..ingen bra komenikation när handlederna inte hänger med och glassen är stenhård..men jaja! Efter jobbet åkte jag hem hämtade lite saker,åkte ner till amanda,vi drog till campingen där Patrik och Dennis var,älskar dom,så jävla roliga killar så de finns inte,alla borde fan ha en sån bra chef som jag har! Sen runt 10 tog jag och amanda kanoten ut till en Ö och badade,pratade massa,tog en cider och pratade med Rickard Knutsson som ringde 4000000 gånger..haha den killen asså! Vi tänkte dra på fest i tegneby men sket i de eftersom båda skulle upp tidigt imorgon bitti,men haft en kanondag..trots att jag inte fick solat så mycket men ändå gött :)
gosepojkarna <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!