Middag på tre älgar

hejhej! Igår kom mamsen och väckte mig runt 8,gjorde mig iordning och åkte först till grästorp hem till farmor och farfar! Inväntade lite släktningar och efter de drog vi till tre älgar och mötte upp en jävla massa folk! De var nämligen födelsedagsmiddag för farfar som fyllde 65 år! Vi åt massa god mat och hade de trevligt,sen åkte alla hem till farmor och farfar,åt massa tårta och fikade med mera,mysigt var de och på kvällen runt 10 åkte vi hem,och jag somnade direkt när jag kom hem eftersom jag gått upp så tidigt på morgonen! Och idag är de jobb för min del,ska lägga mig i sängen och kolla andra avenyn fram tills klockan 2 då jag börjar jobba..slänger in lite bilder från igår!
mamsen och papsen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!