Nån har börjat tänka litegrann

Jag ska inte klaga på de jag har,jag har de helt okej,visst jag bor inte med min familj längre men de kan vara bra att komma ifrån allt också,Jag har ett eget litet hus/stuga eller vad man nu kan kalla de,där jag har allt jag behöver!
Tv,datorer,systemkamera,mobil,mopede,gitarr,och allt sånt.Mina föräldrar är när jag tänker efter världens underbaraste,även om jag visar de cirka 2 minuter varje år..Älskar min släkt,vet vart jag har dom och allt,även mina gudföräldrar,kanon är dom! Jag får göra de mesta,ingen förbjuder mig för nånting utan jag åker dit jag vill,dom vet alltid vad jag gör,vill inte ha hemligheter för mina föräldrar/släkt. Jag har världens bästa vänner,som är så sjukt betydelsefulla för mig,kommer sakna dom extremt i gymnasiet.Jag har 2 sommarjobb,2 jobb som jag längtar till att få jobba,så jag tycker de int eär tråkigt att jobba utan tvärtom längtar somsagt! Så jag har inget att klaga på,måste tänka på de iband att man kanske har de bättre än vad man tror? Jobbigt ibland kanske men de löser sig alltid,deppa inte för något utan försök lös de med en gång så du snabbare kan må bättre :) Här var de djupt vill jag lova,nu får jag ta och dra mig,jag sitter ju trots allt på jobbet..inga kunder,cao
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!