Sommarvärmen

tjenare,idag för en gångs skulle har de varit bra väder,sjukligt gött! Men först..berättar jag nog om gårdagen!
Vid 2 mötte upp jag upp Fanny i ellös,vi tog en glass och pratade en jävla massa! Bestämde oss för att åka till torp med mopparna,vilket vi gjorde,hur gött som helst var de och de tog faktiskt inte så lång tid! :) kollade runt i affärer,åt lunch en asgo kycklingsallad! Sen kände vi för efterrätt..HAHAA tog mopparna in till centrum tänkte vi,japp..saken var la den att moppar ej får vistas på E6an..vilket vi kom på när vi kört in på den..haha vände snabbt som fan och tog en jävla omväg när de fanns en annan väg som var tusen gånger närmare..-.- köpte chailatte och milkshake och myster runt,sen åkte vi till henån,träffade på henke och wiberg som garva ihjäl oss när vi inte visste hur man tankade..ja vi gjorde bort oss tro inget annat! haha!;) Sen åkte vi hem och upp på gymmet och tränade! vid 11 åkte jag hem och såg på andra avenyn! Justeja,vi gick ragg på hemvägen också,2 moppepojkar som följde efter oss,så vi stannade vi rotan och började snacka med dom^^ random haha!  Och idag jobbade jag 10-2sen drog jag ner till våran brygga tillsammans med min familj,gött med lite tid för familjen också,de var så sjukt längesen! Tog en tur med båten,åkte tube och hade de gött! Sen åkte jag till ellös,mötte upp cornelia,lina,alice,jenny och matilda :) vi köpte lite mat och satte oss vid stranden och hade de gött :D Sen åkte jag till campingen,mötte upp Amanda,vi skulle dratt ut på havet men vi sket i de och tar de imorgon,är nu hemma hos mamma och pappa och ska snart vandra ner till mig,men måste blogga från broshans data eftersom min gått sönder..-.- 
haha sätta upp en toffs var de ja!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!