Tacokväll

tjenare,åkte med pappa och morfar in till uddevalla förut och skulle hämta hem min nya moped,tro då fan inte att mopedhelvetet inte startar? så vi skiter i den mopeden och drar därifrån,åker till motorshoppen och jag väljer ut en grymt snygg moped,wii,trodde aldrig jag skulle hitta någon moped.. så hämtar den nya imorgon,hoppas fan den startar!-.- åkte hem och träffade min farbror och kusin som kom till oss förut,bytte kläder och drog hem till Fanny och såg på beck med henne och Lina,sen gjorde vi mat och cornelia kom efter en stund,åt tacos och massa glass och snackade massa,mysigt värre!Åkte moppe hem i regnet..åhh vad skönt de ska bli med en ny moped där bromsarna fungerar..livsfarligt att åka på bosse nu..haha!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!