taubespelen för sista gången

hej,åkte bort till taubespelen imore,dags att jobba,årets absolut största höjdpunk,känslan,musiken och alltihop,kan inte beskriva de,är så jävla glad att jag fått chansen att jobba med taubespselen och fått uppleva detta,nu är de slut,10 år med taubespelen,för sista gången..De blir alltså inget 2013..tyvärr kan jag inte jobba på söndagens taubespel eftersom jag har jobb på campingen då..men är glad att jag fick jobbat en dag iallafall,hade sjukt kul idag,tack allihop! Kom hem nu på kvällskvisten,skulle in och lämna tvätt hos mamma och pappa,hittade en oöppnad B&J i frysen,jo man tackar den tog jag ^^ hehe! nämen  vi hörs imorgon när jag jobbar,pusss
Min favorit,Sven-Bertil Taube!<3
Fick idag även höra en av mina största idoler Gåke Gunnarsson sjunga,en speciell känsla vill jag lova

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!