16 år idag!

Godmorgon! Vaknade idag av att telefonen vibrerade så in i helvete..glömde stänga av den jao! Åkte upp till min familj så började dom sjunga..deras sångröster gör mig döv varje år :-) haha skoja! Sen ringde david och filip och dom kom ner till mig i stugan med present :D Dom måste vara sveriges bästa helt seriöst! Ben och Jerryglass!! passar perfekt nu när jag ska lägga mig i solen och steka! (H) Sen blir de kalas med släkt och senare med vänner! Kommer säkert bli toppen,men först frukost sen sola! yepp yepp!
Puss på er goingar

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!