Frulle vid bryggan

Tjenixen! Vaknade vid 11,drog upp till min familj och tvingade med pappsen till torp,var tvungen att hitta lite nya plagg som jag ska ha dels imorgon och även nästa helg!:) Kom hem för några timmar sen,la mig i solen direkt,åååh gott som fan,sen kom morfar ner med frukost,haha klockan 3 på dagen? jaja så går de när man har bråttom! Ska fixa lite i stugan sen drar jag upp till min familj och käkar där idag,eftersom dom skulle ha tacos och de är goare än vad jag har i kylen hemma hos mig..Ikväll får jag se vad som händer,har massa att fixa inför imorgon,men en tripp till campingen blir de säkert!:) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!