Jobbat klart!

gokväll,hihi..Drog faktiskt till gymmet imorse,eller aa vid 1 någon gång :) Riktigt gött att komma dit igen,ska börja träna mer nu och få lite rutin,kan vara skönt de också,efter träningen drog jag till jobbet,var kanonblöt när jag kom fram till campingen..eftersom jag åkte moppe från ellös till malö i spöregn,jag skojar inte de bara öste ner så de bara rann om mig haha! Sprang in i Patriks hus och bytte om,sen drog Patrik Och dennis iväg och jag satte igång och fixade lite mer varor och sånt :) Sen kom mormor med mat till mig,hehehe! Sen drog jag hem vid 8 ungefär..tog en tur med båten och åkte tube! Nu har jag städat stugan och diskat och så.ska lägga mig i sängen och se på andra avenyn nu tänkte jag! Skulle dragit till ellös men har verk i benen så kände inte för de..jävla skitsjukdom,den kan dra åt helvete! tack för mig :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!