Måndagsmys!

Helloooo! Vaknade vid 10 i 11 av att min lillebror ringde och förklarade för mig att jag skulle åka och jobba,haha gullig han är! Tog på mig kläder sprang in till mormor och kollade så hon var okej när morfar var borta och så vidare,sa hejdå till Tina som stannade kvar i stugan medans jag åkte och jobbade :) Hur lugn dag som helst på campingen..chill men tråkigt! Slutade vid 6,åkte hem bytte kläder och tog min sletna moped till ellös(inväntar min nya moped som kommer snart :D) Sprang in på pizzan där Emma,Tina,Josse,Sofia och Lollo satt:) senare drog vi upp till sofia och hade de allmänt bra,goa tjejer vill jag lova :) sen tog jag moppen hem,larmade på färjan-.- palla färjaa..men jaja frågade pappa om jag kunde sova hos dom men nepp..dom hade lastat mitt rum med massa saker..jappjapp,drog ner till stugan och nu sitter jag här i min ensamhet..tack för den pappa,du lär få tillbaka din jävel :) 
 
mysigthärligtgrymt osv :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!