Sitter på jobbet

hallå allihopa! Gårdagen vad kanonbra,tjejerna kom runt halv 9 med fin sång och grejer,haha! Och en massa fina presenter! <jag hade kalas för en del av släkten på förmiddagen och även familjen,fick en jävla massa fina presenter :) sen på kvällen kom tjejerna vi åt grillat och satt ute en stund,sen drog vi in och mös med jordgubbar och hela paketet! Allt kom igång sen på natten då alla blev övertrötta haha!! Rolig kväll iallafall :) imorse stoppade vi oss lite snabb frukost och jag drog till jobbet medans tjejerna åkte hem till sig :) Sitter här på campingen,har haft en del kunder men nu är de rätt lungt..ganska tråkigt..särskillt när jag glömde min andraavenyn data hemma,så jag kan inte se på andra avenyn här i min ensamhet...bilder från igår får ni sen när jag kommer hem,har dom på kameran.
Får la ta och diska lite då..och hoppas på att pappa kommer ner med andra avenyn snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!