Sommarjobb!

På tal om ingenting så är de några somm frågat vart jag sommarjobbar,så tänkte att jag skriver de här :)
Jag jobbar på Malö camping,där jag är i kassan,checkar in campinggäster och visar dom runt och så vidare,hur chill som helst,för är de regn ute och man jobbar så sitter man med datan inne i kiosken/receptionen och chillar,är det fint väder sitter man utanför och solar (y) och tar hand om kunderna när dom kommer naturligtvis!
Sen i mitten av sommaren, har jag även jobb på taubespslen,och de är verkligen sommarens höjdpunkt,massa kändisar massa bra sång och så vidare! Hörde på nyheterna att Melissa Horn ska få Taube-priset iår,och alla andra år har artisten som fått taubepriset kommit till taubespslen och tagit imot de,så hoppas verkligen hon dyker upp i sommar,de hade varit rätt coolt :) så ao,de är de jag sysslar med när jag jobbar!
 
 

Kommentarer
Anonym

Fin blogg! ;)

Svar: Tack :D
kimamandajuliasarehag.blogg.se

2012-06-26 23:29:01
Anonym

Härlig blogg! ;)

Svar: Tack så mycket :)
kimamandajuliasarehag.blogg.se

2012-06-26 23:29:31
URL: http://bravebrinklife.bloggplatsen.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!