Fredagen

tjenare,Igår fredag morgon,morsan väckte mig,insåg att jag hade verk,trevligt som fan!Eller nej de är ju inte de..fick i mig tabletter..tog sen en buss in till ellös där jag fick vänta i ellös ett tag,senare kom även Tina och vi snackade lite med Jacob,och Sanna och Emil :) träffade även Kim..
Sen åkte jag in till skolan,vi had einga lektioner idag,men gick bort till idrottshallen där alla skyddklasser hade vollybolltunering,gick helt okej för min klass,dem slog 3orna,haha! Jag själv var inte med eftersom jag hade haft verk men jag kollade på :) Tog sen 1 bussen hem med totte och Felix,åkte hem,och då hade farfar kommit,så vi fikade med honom oså,sen kom favoriterna David och Filip,vi gjorde oss iordning och hade de hur bra som helst tillsammans med lillasyster :) Sen drog dem till ellös,och jag mötte upp jasmine bergman,och Niclas :D vi drog till ellösparken och drog in och kollade där de var ett jävla liv med massa som dansade och DJ och grejer..vem får jag se där? jo Stefan,min efterlängtade stefan! Var med honom hela kvällen,sen när de drog mot sitt slut,så tog jag mopeden och drog till färjan,där stod Johan hermansson med sin epa tillsammans med emil och tobias :) Snackade med dom ett tag,tobias är för go,bra kille vill jag lova! Sen åkte jag hem och somnade direkt!
Och idag ska jag fira lillbroshan,och ikväll drar jag till ellös! skulle på fest men blir försent om vi ska fira broshan,menmen ^^
bilder från kvällen och tuneringen i skolan,dålig bildkvalié jag vet..menmen
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!