Klippa kort?

Tjenixen,stressigt nu när mamma inte är hemma,inte i sverige utan i pudapest med några kompisar inom jobbet..
Fick inte upp ludwig imorse som skulle till skolan,jävla unge!!! 10 minuter innan bussen gick kom jag på att jag inte hade väckt han hahha så aa!! På med kläder direkt till bussen,haha stackars unge!
Jag själv drog och fixade lite saker,sen drog jag till ellös,eftersom Kim den jäveln inte kan göra vissa saker själv.. så aa,träffade honom och satt & snackade med honom och jacob ett bra tag innan jag drog hem och mötte pappa,drar till uddevalla nu och fixar lite saker,har mycket att göra inför morgondagen! Vi hörs,puss!
Klippa av allt mitt hår? Har funderat på de miljoner gånger,vill ha någon snygg kort frisyr,ena dagen älskar jag att ha långt hår,andra dagen vill jag bara klippa av de och slippa allt de jobbiga! ååhhhhh tjena beslutångest.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!