kort dag idag

Hade bara en lektion idag,sydd och säkerhet/självförsvar! Drog hem med 12 bussen,satt i henån och pluggade som ett as,mötte även Tina,tog en buss till ellös,hon kom strax efter så skulle vi plugga..istället tjöta vi hål i huvudet på Kim,haha och som tina skriver ''julia och kim tjafsade gärnet,allt är precis som vanligt'' japp,stämmer bra de kompis! nej men sen drog jag hem,sitter nu med morsan vid köksbordet och hon förhör mig,hon skriker till ibland när hon märker att jag inte svarar på frågrona,bäst jag drar
okej..nu kan mitt hår få komma tillbaka..färgade de igår och de blev svart.kolsvart med lite lite rött där utväxten var! åhhh life is good (y) -.-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!